älskling här!

Sitter och kollar på tv med min underbara älskling♥
Idag slutade jag tidigare för Gabriella blev sjuk och gick hem, så slapp idrotten.
Skönt men jag skulle ju faktiskt inte vara med ändå.
På estetiskverksamhet hade vi ju typ redovisning om oss själva och det gick faktiskt rätt bra.
Bättre än väntat (y)
Slutade vid halv 2 och gick upp på stan direkt.
Gick runt och kollade lite, köpte också lite saker.
Ni får bilder på det i morgon för nu orkar jag faktiskt inte ta några.
Gick till la baguette och köpte varsin baguett till mig och mamma och sen gick jag till mormor.
Satt och väntade där tills mamma kom, vi åt och vid kvart i 5 gick jag, mamma, pappa & mormor in till rattarätt, bilskolan granne med mormor.
Var där till typ kvart över 8. Det var lixom bra och så men herregud vad trött man blev av att sitta så länge.
Vid halv 9 kom älskling till stationen med tåget, så hämtade upp honom och åkte hem.
Kollade på fångarna på fortet av det sista som var kvar.
Tog nyss nått att äta och snart ska jag duscha och sen sova, blir ju att gå upp halv 6 i morgon...:(
Men jag bloggar mer i morgon, så hörs då!♥
känner att bilden är väldigt seriös...........eller ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0