fångarna på fortet

Sitter och myser i soffan med ida, mamma och pappa.
Jag och ida sitter och dricker te, äter bullar & filidutter!
Idag slutade jag ju vid 1. Gick upp på stan med karin, felicia och jannika. Gick runt och kolla lite.
Sen skulle dom dra och då kom kimberly och madde. Gick runt lite med dom också tills towe och emilia kom.
Stod och pratade med dom en stund tills ida och elin kom. Jag, ida, towe och elin gick sen till la baguette och åt.
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord, jätte mysigt!
Har saknat mina flickor♥
Åkte med 20 i 5 bussen hem. Sen dess har jag varit med ida och vi har inte gjort så mycket mer än det vanliga...
spelat kort, ätit och skrattat :D
Men efter fångarna på fortet ska nog min bajskorv gå hem för jag måste göra det sista på min självpresentation och sen lägga mig ganska tidigt, är sjukt trött!
Men jag bloggar mer i morgon, har inte tid och är för trött.
Hörs i morgon!♥
sötisar<33333

Kommentarer
Postat av: ida

ssssötisssssar! läspar (a)<3

2010-08-31 @ 17:39:04
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0