hos ida!

Sitter hos ida nu i hennes säng och äter filidutter.
Kom hit för en liten stund sen och nu har vi suttit och pratat lite om dagen o.s.v.
Men idag i skolan så hade vi föresten vanliga lektioner, men satt mest och lyssnade på när lärarna pratade.
Fick också reda på att nästa vecka ska vi redovisa muntligt inför klassen och det ska filmas :o :o
Suger, hatar att prata inför klassen!
Ajah, men vi hade också första hantverkslektionen/sylistlektionen. Träffade victoria min ena stylist lärare,
hur jävla gullig och snäll som helst!
Och jag älskar när hon pratar, man tar verkligen åt sig och förstår allt hon säger :)
Så det ska bli jätte kul att ha henne i hantverk och lena också!
Men ja, hade också naturkunsakp med gabriella. Också en jätte gullig lärare.
Slutade vid kvart i 3 men skulle slutar 10 över.
Mamma kom och hämtade mig och vi åkte och åt mat på chinaresturangen, för gott!
Åkte hem och sen drog jag till ida nästan direkt. Såg på idas blogg att vi tydligen skulle kolla på film..?
Haha, så blir väl att kolla på film med min ugly betty nu!♥
Men jag bloggar nog igen när jag kommer hem, ska inte hem så jätte sent för jag är så jävla trött.
Hörs sen!♥


idas och emmas älsklings fillisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0