Mobilblogg

Okej, jag har inte bloggar idag för jag har typ haft fullt upp? När jag slutade idag kvart i 1 gick jag till mormor och städade. Drog upp på stan och kolla lite tills ida och towe kom. Gick runt lite men sen tog vi 15.30 bussen hem. Ida följde med mig hem och vi satt och pratade med mamma och spelade kort :) Runt halv 6 åkte vi till andersson och firade robin som fyllde 16år igår! Grattis my bff, hihi:)<3 Var där till 9 och duschade direkt när jag kom hem. Kollade på tv en stund med mamma och nu ligger jag i sängen och kollar på the x-effect. Ska snart be älskling ringa en stund<3 Imorgon föresten ska vi och alla andra på plusgymnasiet till Stadsparken och jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska iallafall vara där. Slutar runt 12 tror jag och då går vi tillbaka till skolan och hämtar datorn och sminkkittet. Guld(y) Men i morgon kommer jag nog inte blogga så mycket, kanske inte nått alls. Men det är sånt som märks, ska ju till Tobbe efter skolan :) Hörs när jag har tid att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0