nya datorn

Sitter på nya datorn nu som vi fått av skolan.
Kollar runt lite och försöker lära mig den bättre :)
Men idag i skolan har vi varit i stadsparken och typ gått tipspromenad, kört namnlekar och så med alla 2:or och så. Slutade 10.45 så jävla skönt. Men drygt som fan att man inte kunde hämta ut datorn innan 1.
Men vi fick dom typ halv 1 istället, och så köpte jag också sminkkittet och boken.
Efter jag hade hämtat ut det blev ja hämtad av pappa och rikard.
Åkte hem och fixade det sista tills jag ska till tobbe. Jag tar 17.00 tåget dit. Kommer dit typ vid 18.00 och får väl se vad vi hittar på.
Men det är inte säkert att jag bloggar så mycket i helgen men gör iallafall ett inlägg på söndag om helgen. Nu ska jag nog ta en alvedon och lägga mig och kolla på tv till jag åker.
Hörs när jag har tid och känner för att blogga!♥

Kommentarer
Postat av: ida

jag hamnade i samma klass som elin men inte med towe men det viste du ju nu(a)<3

2010-08-28 @ 12:56:04
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0