nytt försök

Okej, nu ska jag verkligen försöka hålla igång bloggen.
Har bestämt mig för att börja blogga nu igen. Får se hur det går, önska mig lycka till!
Eftersom jag tänkt börja om så tog jag bort alla tidigare inlägg.
Har också tänkt att göra en ny header och bakgrund, men det ska jag nog göra i morgon.
Ska be ida stumpan att hjälpa mig.

Ja, men i morgon börjar jag föresten skolan.
Jag är skit nervös..men får väl hoppas att det går bra.
Och för er som inte visste det så börjar jag på plusgymnasiet - stylist.
Efter skolan i morgon ska jag träffa ida, kanske går en stund på stan eller hur vi gör.
Men åker iallafall hem till någon efter och myser och pratar om hur dagen varit, hihi.
Men det här blir första och sista inlägget för nu ska jag kolla på tv och dricka te!

Hörs imorgon!♥



Kommentarer
Postat av: ida

såå söt stumpan =)<3

2010-08-23 @ 22:20:14
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0