påväg hem

Sitter på tåget påväg hem. Eller ja till Örebro iallafall. Åkte från älskling 15.03 och usch vad jag hatar att vara ifrån honom, helt sjukt! Men ah, i fredags när jag kom till älskling kollade vi mest på tv och så. Lördag vaknade vi typ vid halv 11 och gick upp och åt frukost. Sen gick jag direkt ner och började göra mig iordning och älskling gick utni garaget och fixade nått. När vi blev klara åkte vi till Örebro med tobbes föräldrar. Tittade runt i lite affärer och när vi var på media marktet ringde mamma och frågade om hon skulle köpa med en data "väska" till min nya dator. Hon och pappa var tydligen också där så mamma, pappa, birgitta och håkan stod och pratade ett bra tag..dom har ju inte träffats innan eller bara mamma och birgitta en gång. Så stod där ett tag och när vi var klara där bar det av mot Kopparberg igen. När vi kom hem gick älskling ut i garaget igen med håkan så jag och birgitta satt och kollade på tv. Mysigt! När älskling kom in igen gjorde vi inte så mycket, tittade på tv och mys. Imorse gick vi upp runt 11 igen och har mest tagit det lugnt idag tills mitt tåg gick 15.03. Nu ska jag på kalas hos min "moster" som hat fyllt och dom ska fira mig också. Vid 6 åker jag och mamma och fixar mina naglar, me like! När det är klart åker vi hem och jag ska väl packa upp min väska och sen ta det lugnt, skola i morgon ju. Men bloggar senare, i think :)

Kommentarer
Postat av: elin

lägg ut mer bilder gumsi =)

2010-08-29 @ 20:56:22
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0