bloggarn

Okej, jag är verkligen sämst på att blogga just nu.
Men jag har ingen lust och tid.
Funderar verkligen på en bloggpaus!

Aja, kan ju iallafall berätta om min helg.
I fredags när jag slutade kom pappa och hämtade mig.
Mötte ida på stationen en snabbis för att hjälpa henne på rätt tåg osv, hahah du är så söt my bff :*
Sen åkte jag och pappa hem och åt ostfrallor, mums!
Jag duschade och rakade benen när jag hade ätiti klart och vid 7 åkte jag och pappa och hämtade älskling vid busshållsplatsen.
När vi kom hem var också rikard här och vi åt direkt när vi kom hem.
Vid 8 kollade vi alla på idol, cirkus möller och sen gick jag och älskling upp och kröp ner under täcket.
Lika mysigt som vanligt att ha älskling vid min sida.
Somnade nån gång vid 12, var skit trötta.

I lördags vaknade vid vid 12 och gick ner och åt frukost.
La oss och kollade på tv en stund men vid typ halv 2 började jag göra mig i ordning för vid 2 fick vi skjuts till marieberg av pappa.
Letade julklappar och tror jag vet vad jag ska köpa till mamma nu!
Lite senare tog vi bussen till stan och tog bussen därifrån till lillån där vi blev hämtade av arne.
Åkte hem och kollade på tv och sen åt vi en skit god wook.
Kollade också på så mycket bättre en stund.
Vid 23.35 började paradise hotel, så kollade på de 4 ansnitt som varit nu i veckan.
Det var slut typ vid 1, så gick och la oss vid halv 2, 2.

I dag hade vi ställt klockan men stängde av och sov vidare.
Hela dagen har vi tagigt det lugnt och duachade förut.
Jag och mamma skjutsade älskling till bussen förut och åkte vidare till cattis som fixar våra naglar!
Kom hem vid 7 och då hade pappa gjort varma mackor.
Nu sitter vi och kollar på tv och ska inte göra nått ikväll, skönt!

Och det är typ såhär min helg sett ut.
Men bloggar mer sen, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0