dagens outfit

Är hemma och åt för ett tag sen.
Skoldagen idag gick faktiskt väldigt fort, började med att nyårsstyla mimmi och redovisa det.
Hade sen no och svenska, och på båda lektionerna kollade vi på film.
Efter skolan gick jag till min kusin som färgade min utväxt.
Tack så mycket kusinvitamin! :*
När jag var klar där kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag och kollar på tv.
Trodde älskling skulle komma hit idag, men får inte tag på honom?
Så blir nog inte så.
Får väl istället bara kolla tv, it's sucks!
Men jaja, får väl se det positivt..det blir ju bara mysigare när vi ses på fredag.
Nu ska jag nog göra mig en kopp te, för det är kallt!
Bloggar väl senare, puss!♥
dagens outfit, men hade dock utsläppt hår!

Kommentarer
Postat av: Lizy

Skönt att bara se film!

2010-12-15 @ 21:55:28
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: ida

min fina emma!

sv. eelskar dig också eelskling ♥

2010-12-16 @ 21:29:50
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0