det var ett tag sen sist

Ojsan ojsan!
Har inte bloggat sen i torsdags, men har inte haft lust eller tid.
Jag har iallafall haft en jätte bra jul och fått mycket fina och bra saker.
Jag fick;
- presentkort på ginatricot & vero moda
- underkläder
- väska
- one tree hill box, säsong 7
- michael jackson skivan, hehe jag och mamma ska poppa i hennes bil
- parfym, jessica simpson
- pengar
- presentkort på thr body shop och ansiktsbehandling
- klocka
- halsband
- palett
Kan ha glömt nått men et hoppas jag inte.

Dagen efter jul var jag på bio med älsklingen och hans familj och en familj till.
Såg änglagård, den var faktiskt bättre än jag trodde.
Efter bion blev vi skjutsade till min mormor där vi åt kalkon.
Skit gott!

På söndagen var det upp och göra sig i ordning för att sen äta mat hos farmor också.
Skit gott där också, och välidigt mycket!
Men haha, tycker synd om dom som var med mig då..hade typ överenergi, stackars älskling :*
Jag och älskling åkte iallafall till honom på måndagen och där sov jag till tisdag.
Fick julklapp av hans mamma och pappa när jag kom dit och det var ett presentkort på gina. Jätte gulligt!

Kom hem igår igen och träffade ida.
Hon sov här och vi kollade på one tree hill ett tag och provade lite kläder till nyår.
I morse gick jag upp ganska så tidigt eftersom jag var på ansiktsbehandling.
Åh guuud, fan vad skönt det var!
Det blir att göra flera gånger vill ja lova!
När jag var klar köpte jag med mig lite krämer och så till ansiktet(y)
Mamma och jag var på stan till typ 3.
Fick med mig en hel del hem, ni får bilder snart! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0