helgen!

Sitter hemma och kollar på tv och ida åkte för typ en halvtimme sen.
Tänkte berätta om min helg.
I torsdags åkte jag ju till älskling.
Kom dit vid typ 7 tror jag, kollade på film och hade det mysigt.
I fredags gick jag upp halv 6.
Fixade håret litegrann och gick upp och åt frukost.
Gick till bussen och åkte sen till skolan.
Första lektionen hade vi hantverk och vi fick göra vad vi ville.
Blev då sminkad av sara, så jävla duktig!
Fick också julmust och lussebullar av våran lärare lena, så gullig!
Efter lektionen hade vi arl och satt och lyssnade på våran lärare.
I slutet av lektionen fick vi alla varsitt paket, med skummtomtar i hihi, så söt!
Sista lektionen hade vi engelska, hade bara en hörövning så fick vi sluta för våran lärare!
Så istället för att ta 14.30 tåget tog jag och ida tåget som gick 13.40 till kopparberg.
Jag blev hämtad av älskling och hans mamma vid tåget så åkte vi hem.
Vi åt tacos och senare åkte vi skoter.
När vi kom in från skoter åkningen var tobbes syster och familj där så var ett tag med dom.
När dom åkte så åkte jag, tobbe och birgitta upp till ica och köpte chips.
Kollade på tv och blev skit trötta.
Älskling typ halv sov i soffan så han gick upp och duscha och sen gick vi och la oss.
I lördags var det tänkt att jag, tobbe och birgitta skulle åka klockan 10 till örebro, marieberg.
Men vi hade glömt ställa klockan så älskling vaknade av att hans mamma gick ner för trappen,
han väckte då mig och så gick jag upp och gjorde mig i ordning från halv 11 till 11.
Åt frukost och så åkte vi.
Var på marieberg från typ 1 till 5.
Påvägen hem stannade vi och handlade lite på coop och så åkte vi hem.
Kollade på robinsson och sen paradise hotel eftersom vi hade missat det hela veckan.
När det var slut somnade vi.
Idag vaknade vi vid halv 1.
Men gick inte upp förns 1.
Åt frukost och sen satt vi typ och kollade på tv tills jag skulle hem.
Gick till bussen som gick 16.17. Men fick springa lite också hehe.
När jag kom hem hämtade pappa upp mig och vi plockade med ida hem.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade som vanligt lika kul som alltid.
Idis åkte typ 9 och då packade jag upp min väska.
Nu ska jag duscha och sen ringa älskling, saknar honom redan!
Sen ska jag sovaaaa för åker med 7 bussen i morgon, skit drygt..men slutar ändå 11 så det är lugnt.
När jag slutar följer jag med victoria till karlskoga och köper den sista julklappen.
Åker till örebro när jag köpt den och möter sen upp ida, elin och towe.
Går sedan hem till elin för middag.
Får se om jag går hem till rikard när vi är klara och sover där för börjar 11.40 på tisdag.
Men får se, men bloggar i morgon om jag har tid!♥
bild från fredagen, hehe lånade vickes blomma på lektionen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0