hemma och julafton imorgon?

Sitter hemma i soffan och kollar på film med mamma, pappa och min bror.
Ida åkte för en stund sen och snart ska jag duscha, ringa älskling och sen krypa ner i sängen.

Jag och älskling vaknade i morse vid halv 1.
Gick då upp och åt frukost och sedan kollade vi på tv ett tag.
Åkte lite skoter senare och sen blev jag skjutsad på skotern till bussen.
Pappa hämtade mig vid bussen 10 över 6.
När jag kom hem pyntade jag och mamma granen och sen kom rikard.
Vid åt gröt, skink macka och drack julmust.
Gick ut och mötte ida sen och vi var ute en stund och pratade lite, du är bäst gumman!<3
Vid typ 9 gick vi hem till mig och började kolla på filmen.

I morgon är det ju julafton. Har gått riktigt fort men ska bli riktigt kul också.
Dagen efter julafton ska vi till mormor och äta kalkon och senare ska jag med älskling och hans familj på bio.
Blir mysigt kan ja lova, sover nog hos mig efter bion.
Men bloggar i morgon, orkar inte mer ikväll.
Hörs, puss!♥

Kommentarer
Postat av: ida

du är bäst hjärtat!

tack för att du ville träffas en stund <3

allt blev liksom mycket bättre då :)<3

2010-12-24 @ 10:10:47
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: Martine Kristine

God jul ! :-D

Håper du får en koselig dag!

2010-12-24 @ 14:19:42
URL: http://martinekristine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0