hos rikard

Sitter hemma hos rikard och har varit här ett tag.
Började ju 9 idag och slutade 10 istället för 10.30.
Skönt kan ja lova, satt då kvar i skolan ett tag med sara och några fler.
Kom till rikard vid 11 och snart ska jag ta mig nått att äta.
Går typ kvart över 1 iväg på ett ärende och ska försöka hinna med 14.30 tåget till tobbe.
Hoppas jag hinner med det, annars går det ett tåg 1 timme efter eller en buss 10 min efter, men får se hur jag gör.
När jag kommer till honom vet jag inte vad vi ska jag, ska väl mest bara ta det lugnt och ha det mysigt eftersom jag åker hem i morgon igen.
Bloggar nog i morgon efter jag klätt granen där hemma, hörs då puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0