måndag

Idag började jag 8 och slutade 11.
Åkte då med victoria till karlskoga.
När vi kom dit gick jag och köpte sista julklappen till tobbe, hehe.
Åkte hem igen 12.35 och gick till kompassen då.
Träffade ida och åt en bakad potatis.
Mötte sen elin och gick till henne, var hos henne med ida occh towe också.
Åt jätte god mat, efterrätt, och pratade om allt och lite till. Spelade också med andra ord. Så jävla kung!
Blev hämtade av mamma och pappa efter 6.
Skjutsade då elin till bussen och hem ida&towe.
När jag kom hem slog jag in dom sista julklapparna och kollar just nu på tv.
Ska Kolla ett tag till och sen ska jag packa min väska eftersom jag ska gymma i morgon.
Efter gymmet ska jag bara hem och ta det lugnt.
Slutar ju 14.40 så kommer hem i morgon kväll.
På onsdag börjar jag 9 och slutar 10.30, sen är det jullov och jag åker till älskling!
Men bloggar mer i morgon, har inget mer att blogga om. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0