nyår i morgon (y)

Oj vad tiden gick fort!
Vaknade vid 20 i 1 idag, gjorde mig lite frukost och åt.
Sen var det bara att göra sig iordning direkt!
Jag och ida tog bussen som gick 14.24 till stan, gick runt och kollade lite.
Fick faktiskt med mig 3 linnen, men orkar inte ta kort och lägga upp nu.
Vi tog en fika och sen åkte vi till gustavsik och gymmade.
Gick väldigt bra men var helt slut.
Vi åkte med idas pappa hem och när jag kom hem duschade jag och åt.
Sen dess har jag försökt städat, packat och nu ska jag raka benen.
Provade också att göra en sminkning till i morgon(y)
Kommer nog krypa ner i sängen sen och kolla på tv;n.

I morgon är det ju nyår och jag är jävligt taggad!
Jag och ida åker med 15.47 tåget till kopparberg, men inte till samma ställe.
Jag ska till älskling och vi ska vara där lite först på kvällen med pontus.
Vi har sen tänkt gå vidare till nått annat ställe, men vet inte vart än. Men det är sånt som märks!
Jag kommer iallafall inte ha tid att blogga i morgon, så vill önska alla gott nytt år och ta det lugnt :D
Vet inte hur länge jag stannar hos älskling, men han följer förmodligen med mig hem då så kommer nog inte bloggar iallafall, men bloggar när jag har tid&lust igen. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0