nyår idag då!

Gick upp vid 10 och skulle gå ner och prata med mamma&pappa sover, ovanligt.
Istället gick jag upp och satte mig vid datorn men ska snart göra mig i ordning lite smått och sen äta frukost.
Ska ju sminka mamma till ikväll, men får se jag ska ju iväg så pass tidigt så får se hur hon vill göra.
Kanske kommer ta bilder på min sminkning innan jag åker om jag hinner.
Färgade ju håret igår och vet inte än om det passar ihop med mitt löshår....men det hoppas jag!
Men nått som suger är att löshåret är oäkta och går då inte att locka och jag tänkte ha lockigt hår idag.
Får se hur jag gör, men bloggar senare igen om jag hinner!♥

Kommentarer
Postat av: ida

sv. hihi :* nästa kan bara blir bättre :D <3

2011-01-03 @ 00:35:45
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0