torsdag

Nyss kommit hem från mariberg.
Blev hämtad av mormor efter skolan och vi åkte till marieberg.
Köpte julklapp till mamma innan hon kom dit.
Åt också med mormor och kusin malin på pacos, skit gott!
När vi satt och åt kom mamma.
Vi gick vidare och jag köpte mer julklappar och lite saker till mig.
Dagens inköp:
- julklapp till mamma
- julklapp till pappa
- en kofta från rut m.fl
- gröna leggins från bikbok, skit billigt..49kr idag!
- tight vit tröja från bikbok
- 2 linnen från jc
tror inte det var nått mer.
Kom ju som sagt nyss hem och sitter och väntar på att bli in skjutsad till station.
Åker till älskling redan idag, skit mysigt!
Slipper ju bära på min tunga väska i skolan i morgon då.
Åker till honom direkt efter skolan igen med ida som ska till dino.
Kommer nog tillbringa kvällen tillsammans med dom, men får se.
Hoppas det, hehe :)
Bloggar kanske i morgon när jag är i skolan.
Hörs då, puss!♥

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ha så mysigt med din älskling

2010-12-16 @ 17:15:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ida

♥ U 2 hihi :*

2010-12-19 @ 12:40:42
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0