trött och sliten

Inte bloggat nått idag även fast jag varit hemma från skolan idag.
Men det var såhär att jag gick upp och pratade med mamma, och sa att jag skulle stanna hemma.
Hade sjukt ont i magen.
Gick och la mig igen och vaknade vid 1.
Sjukt skönt att sova och när jag vaknade var magen lite bättre, men hade istället ont i halsen.
Gick ner och satte mig i soffan under en filt, åt frukost och kollade på paradise hotel avsnittet som jag missade igår.
När det var slut började jag göra mig i ordning.
Satte upp håret eftersom jag ändå skulle till dansen bara.
Bussen gick 15.39 så tog den och åkte till konserthuset.
När jag kom upp på stan köpte jag 2 julklappar, en till farmor och en till mormor&arne.
Mötte ida och så gick vi till vågen och jag köpte en skitsnygg tröja från gina.
Vi köpte också varsin drickyoghurt på ica och så gick vi till dansen.
Åt mackor, drack drickyoghurt och åt mandariner.
Vid 10 över 6 hade vi dansuppvisning, för familj/vänner och så.
Gick väl sådär, kunde gått bättre om man säger så.
När jag kom hem duschade jag och nu kollar jag på tv.
Ska läsa igenom mina redovisningar jag har i morgon, lite nervös faktiskt.
I morgon när jag slutar går jag föresten till min kusin, för hon ska färga min utväxt.
Väldigt snällt av henne, thaaank you!<3
När jag är klar där tar jag tåget som går 17.00 till älskling.
Sover där och har det mysigt och på torsdag åker jag till skolan.
På torsdag ska jag gymma också och sen ska jag nog till marieberg och inhandla dem sista julklapparna.
Bloggar när jag kommer hem, hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0