ida my bff is her♥

Sitter i min soffa på rummet och kollar på tv med ida.
Men ida ska försöka plugga, men det går ju som det går...hej konsentrerad tjej!

Slutade ju halv 1 idag och gick till bussen och åkte till gustavsvik med min bääbis.
Vi gymmade och när vi var klara gick vi till omklädningsrummet och satt där i en evighet innan vi duschade.
Vid halv 5 kom pappa och hämtade oss. Stannade i lillån köpte en kycklingrulle som vi delade på.
Åt direkt när vi kom hem för jag åt aldrig i skolan idag, så var väääldigt hungrig kan man säga!
När vi hade ätit klart gick vi upp och har suttit här sen vi kom hem.
Mysigt kan ja lova, älskar dig ida..du är MIN bästa vän!

Bloggar senare igen, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0