måndag

Har precis pluggat eftersom jag har prov i morgon.
Får väl se hur det går, men så svårt kan det inte vara eftersom det skulle vara ungefär 4 frågor.
Jag orkar heller inte plugga mer, ska bara läsa igenom det innan jag somnar.
Idag slutade jag 12.35 så gick till järntorget och tog bussen till backahallen, och därifrån gick jag till gustavsvik.
Gymmade och blev hämtad av pappa när jag var klar.
Mötte upp mamma på coop och jag och mamma köpte lite vi skulle äta.
Innan vi åkte hem igen hämtade vi upp rikard som var hos seiko.
Åkte hem, jag duschade och sen åt vi.
Sen dess har jag pluggat.
Men nu sitter jag i soffan, dricker te och har värst mensvärken...fyfan tar livet av mig!
Bloggar kanske igen, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0