torsdag

Sitter i soffan och ska snart läsa igen engelska sakerna till i morgon.
Ska också läsa 2 sidor ut beauty-makern som vi har som "läxa" till imogon också.
När jag är klar med det ska jag bara titta tv och ha det mysigt.
Hehe, ska nog göra mig en skål popcorn&saft eller ta en skål glass.
Får se =)

Idag slutade jag ju 12.35 men satt kvar i skolan till 13.25.
Satt och pratade med malin om allt mellan himmel och jord, du är för gullig malin! :*
Sen skulle hon till tåget så då gick jag till sf och skulle ta ut biobiljetterna, men det var stängt.
Så gick till tandläkarn då dirket istället. Gick bra och blev klar 14.25.
När jag gick ner mot stationen så ser jag 314 åka förbi, jävligt surt!
Jag gick då och satte mig och väntade på att mamma skulle sluta.
Hon kom 15.30 och så åkte vi till marieberg och köpte farsdag present.
Blev lite annant smått och gott också, hihi tack mamma!<3
Åkte hem och åt. Och nu har jag nyss duschat.
Bloggar nått godnatt inlägg sen kanske om jag har tid, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

Tack för pratstunden, du är för gullig Emma :*

2010-11-12 @ 10:31:39
URL: http://maliinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0