17.24

Kom hem för en liten stund sen och nu ska jag snart äta och sen plugga lite.
Skolan började med ARL, projekt&företagande alltså.
Skulle ju ha prov då men eftersom min lärare försov sig hade vi ingen lektion.
Fick istället plugga på till provet, men var jävligt segt eftersom det kändes som jag kunde det..
Efter det skulle vi ju till länsmuseét och kolla på nån utställning men dom ringde från länsmuseét och sa att vi fick komma i morgon istället.
Så skulle haft estetiskverksam egentligen, men hade naturkunskap istället.
Då satt jag, bea och victoria och gjorde frågor till provet som vi har på onsdag nästa vecka.
Hade lunch, hantverk - hår och sist idrott.
På idrotten hade vi akupunktur med daniel.
Jag och några fler vågade inte men några i klassen provade på, såg lite läskigt ut!
Skulle slutat 4 idag ju men slutad halv istället, så jag, victoria, bea och emma stannade kvar i skolan och skrev lite på våran redovisning som vi har på torsdag. Dom drog kvart över 4 och jag blev hämtad av mamma halv 5.

Nu ska jag ju som sagt äta snart och plugga så bloggar senare igen, hörs!♥


fick bli en bild på ida min bfff,
som jag saknar väldigt mycket!♥

Kommentarer
Postat av: VICTORIA THE BEST

aha emma, trodde vi hade projekt & företagande i prov ja..

2010-10-12 @ 18:24:10
URL: http://victoriajosefsson.devote.se
Postat av: ida

saknar dig med pumpkin, your my festis:)<3

2010-10-12 @ 21:14:57
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0