19.13

Sitter i soffan och ska snart läsa min bok.
Kom faktiskt nyss in från en biltur/övningskörnings tur.
Hehe, jag är fan kung!
Kört i rondeller, backat, parkerat och kört på "stor" väg, haha stor väg? :D
+ att jag körde hem från lillån igår.
Aja, gick iallafall jätte bra.
Men idag hade jag ju svenska, datakunskap och matte.
På matten hade vi prov, och det gick nog inte så bra om jag ska vara ärlig.
Slutade iallafall tidigare eftersom man fick gå när man var klar.
Gick till bussen 11.45 och åkte till gustavsvik.
När jag kom dit solade jag och gymmade.
Mamma kom och hämtade mig när jag var klar och hade duschat och allt.
På vägen hem åkte vi till rusta, fick 2 nagelfilar, 1 ansiktsmask och en jätte fin/söt filt.
Tack mamma!♥
Kom hem någon gång runt 4, halv 5.
Mamma gjorde mat och jag dukade.
Efter maten satt jag en stund vid datorn men sen åkte ju jag och pappa ut och övningskörde.
Ikväll ska jag inte göra nått speciellt, bara läsa min bok och läsa igenom verb pappret till engelskan.
Bloggar kanske en gång till innan jag ska sova, annars hörs vi sent i morgon kväll för jag ska ju dansa och kommer hem 8 i morgon kväll och min älskling kanske kommer.
Men hörs i morgon, puss!♥

Kommentarer
Postat av: Malin Jansson

Emma, en trafikfara ;)

2010-10-26 @ 14:14:29
URL: http://maliinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0