fredagsmys tonight

Halv ligger i soffan och har nyss vaknat från en tupplur, och väntar på att älskling ska komma.
Han kommer ju med tåget 20.12, längtar efter min prins!
När han kommer ska vi bara kolla idol och ta det lugnt.
Men idag i skolan började vi med hantverk, och då höll vi på med nått grupparbete.
Fick också reda på vad vi fick på våran vardags make-up.
Och jag fick ett mycket starkt MVG och min lärare sa att jag såg proffsig ut när jag arbetade (y)
Så jag blev skit nöjd!
Efter hantverken var det lunch och det var god mat så åt ganska mycket, hehe.
Sen hade vi handel och sist engelska.
På engelskan håller vi på med nått häfte och så, vi fick också sluta tidigare.
Så tog bussen hem som gick 14.25, helt proppfullt på bussen -.-
När jag kom hem la jag mig på soffan och sov typ 1,5 timme.
Väldigt skönt och det behövde jag verkligen!
Men nu måste jag kila iväg och kissa, hehe dör snart(a)
Kommer inte blogga mer ikväll, men hörs när jag har tid till att blogga igen.
Simma lugnt, puss!♥
hehe, har hört att min pappa är söt<3
han vinkar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0