hantverks lektion!

Igår hade jag inte tid till att blogga.
För jag slutade 10 och sen gick jag direkt till ellen min frisör och färgade håret.
Men innan kom pappa och hämtade min dator.
När jag var klar tog jag bussen till mammas jobb.
Och åh vad söta alla barn är asså!
Vid halv 4 slutade mamma så då skjusade hon mig till gustavsvik.
Där bytte jag om och sen kom ida.
Vi gymmade och när vi var klara duschade vi och gjorde oss i ordning.
Utanför satt towe och väntade på oss och vi gick till stan.
Tog 22:an till marieberg och gick runt där och kollade, och herrejävlar vad folk det var!
Vi åt typ direkt och sen gick vi till ginatricot så köpte jag ett linne.
Vid halv 9 kom tobbe också till marieberg.
Men vi tog bussen som gick 21.17 därifrån, för vi var så jävla trötta ocb det var så grymt mycket folk.
När vi gick av vid konserthuset, kutade jag och towe till 314 som stod framför den vi gick av.
Haha, så knackade vi på rutan för busschaffören hade nyss stängt och tänkte åka..och busschaffören ba:
Där skrämde ni mig verkligen.
Men hann i allafall med bussen och jag och tobbe åkte hem till mig.
Vi åt direkt och sen packade jag och medans duschade tobbe.
Men när han var klar duschade jag och sen gick vi och la oss i sängen och kollade på tv, mysigt!
Somnade nångång vid 12 i think.
Gick upp halv 7 och fixade håret, sen väckte jag tobbe 5 i 7.
Åt frukost och borstade tänderna, när vi var klara åkte vi med mamma till stationen halv 8.
Älsklingens tåg gick 07.48 så han gick till det och jag fortsatte till skolan.
Nu har jag hantverk och jag och bea har sminkat varandra.
Ska gå och äta mat snart och sen hav vi bara ARL och engelska kvar, skönt!
Slutade 14.20 så tar tåget som går 14.30 till älskling.
Är där tills på söndag och får se om jag kan få med mig honom hem på söndag till mig.
Men bloggar när jag har tid igen, hörs!♥
- så jävla snygga bilder, bjuder!

Kommentarer
Postat av: kimberly

du är snygg emm !

2010-10-08 @ 11:33:15
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötis <3

2010-10-11 @ 09:13:23
URL: http://beatriceanderssons.blogg.se/
Postat av: ida

söt tjeeeeeej :D<3

2010-10-12 @ 21:09:26
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0