måndag och helt slut!

Har haft fullt upp hela dagen!
Började med svenska, datakunskap men hade skolfoto...herrgud, ser förjävlig ut!
Efter fotograferingen var det lunch, men jag, vickan, bea, emma och emelie åt på la baguette.
Hade matte och sen slutade jag.
Åkte direkt till gustavsvik där jag solade. Blev hämtad av mamma sen där direkt.
Vi åkte till kumla för mamma skulle kolla nån affär.
När vi var klara där åkte vi till coop och handlade.
Kom hem vid typ halv 4.
Satte mig direkt och pluggade, har nyss skrivit klart begreppslistan och ska duscha nu.
Är skita trött, så ska bara ta mig en kopp te, kolla på tv och sen ringa älskling senare och sen sova!
I morgon slutar jag ju vid 4 och jag ska vara kvar i skolan med victoria, bea och emma för vi ska skriva klart våran engelska redovisning som vi ska redovisa på torsdag, usch jag är nervös.
Men går väl säkert bra, när jag är klar kommer mamma och hämtar mig och sen ska jag väl bara hem och ta det lugnt.
För i morgon blir det ingen dans för mig i allafall, för jag har ont i halsen och börjar bli förkyld :(
Vill att älskling ska komma hit i morgon, men får se hur det blir med den saken eftersom han ska till körskolan.
Men jag kommer inte blogga nått i morgon heller, i think.
Och det här blir första och sista inlägget, vet att det suger att läsa min blogg just nu men sorry jag har verkligen inte tid som jag tjatar om hela tiden, men ni kanske märker det?
Aja, bloggar när jag har tid igen!♥
bild från i fredags hos älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0