redan onsdag?

Sitter i köket och ska snart dra mig upp och duscha!
Idag första lektionen var det några i klassen som hade prov i att lägga vardags make-up på 20 min.
Jag blev sminkad av bea som jag ska sminka på fredag.
Efter den lektionen var det lunch, vi skulle till länsmuseét och kolla kläder från förr.
Klockan 1 var det slut så jag, bea och victoria gick och tog en fika.
Sen drog bea hem och jag skulle till tandläkarn så vickan följde med och satt i väntrummet och väntade på mig.
Var klar där typ 14.10 så vi gick tillbaka till skolan och halv 3 hade vi svenska.
På svenskan pratade vi bara om våran bok vi läser och så.
Sen slutade jag så mamma kom och hämtade mig så åkte vi till coop och handlade.
Åkte hem och mamma gjorde pannkakor, mums!
Nu har mamma nyss hjälpt mig med det nya löshåret, tack mami!<3
Men nu ska jag i allafall duscha och sen läsa lite ur min bok.
I morgon blir det typ ingen bloggning alls?
För slutade halv 1, klockan 1 ska jag till salong huvudsaken och klippa mig och sen klockan 6 ska jag och fixa mina naglar, men får se.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: ida

2010-10-16 @ 18:02:33
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: ida

det är du som är pumpkin =)<3

2010-10-16 @ 18:02:58
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0