söndag och emma är sliten

Nu sitter jag och ska snart läsa min bok och ta mig en kopp te.
Älskling åkte vid halv 5 förut idag, och det är alltid lika tråkigt!
I helgen har vi mest tagit det lugnt, hyrde film igår och åt god mat.
Längtar redan till nästa gång vi ses!
Ska även kolla lite mer på matten som jag har prov på i morgon, wish me good luck!
Efter skolan ska jag iallafall till gymmet direkt, och jag ska även sola.
När jag är klar där ska jag bara hem och ta det lugnt och ska läsa min bok.
Boken ska vara klar på onsdag och jag har inte ens kommit halvvägs.
Resten av veckan behöver jag iallafall inte plugga mer.
Och är så jävla skönt att jag bara går 4 dagar den här veckan, har ju studiedag på fredag!
Så på torsdag åker jag till min älskling<3
På tisdag är det dans och på onsdag ska jag gymma igen.
Men på torsdag innan jag åker till älskling ska jag faktiskt till lotta och få massage.
Så jävla gött!
Bloggar i morgon igen när jag kommer hem!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0