tisdag

Sitter i skolan och har hantverk/hår nu.
Snart ska min lärare göra en inpackning på nån i klassen.
Efter den här lektionen är det idrott, trodde det var stresshantering och inte behöver idrottskläder..
Men vi ska tydligen hålla på med nått och sparka och massa? :D hehe
När jag slutar ska jag möta ida och vi ska gå till ica och köpa varsin drickyoghurt och sen gå till stadsbiblioteket och plugga.
För klockan 18.10 börjar dansen, är inte så jätte taggad idag faktiskt och egentligen har jag ingen tid alls till det.
För jag måste plugga på naturkunskapen som vi har prov på i morgon.
Lycka till säger jag bara!
Men får hoppas på det bästa.
Efter dansen åker jag hem direkt och duschar och äter och sen måste jag plugga!
Kommer inte blogga nått när jag kommer hem, men det får ni stå ut med.
I morgon när jag gjort det här provet så har jag bara ett prov kvar innan lovet och det är matte, skönt!
Tänkte höra med farmor sen om jag kan komma och hälsa på henne en stund i morgon.
Saknar henne så!<3
Men får se om hon inte ska någonstans, men bloggar i morgon igen!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0