tv-mys

Sitter i soffan och kolla på tv med mamma.
Förut var hon iväg och hjälpte mormor med något och då till hon kom hem tände jag ljus i hela huset och gjorde varsin kopp te, så nu sitter vi här och har det mysigt!
Förut efter maten skulle jag plugga lite men jag orkade inte så gjorde det nyss istället.
Gjorde klart matten och tänkte börja läsa på naturkunskapen vi har prov på på tisdag, men tar det en annan dag.
Just nu har jag väldigt ont i huvet och jag förstår inte varför, har det jätte ofta nu för tiden..inte okej!
Så nu ska jag ta mig en alvedon och krypa ner under en filt i soffan och kolla på tv,
och be mamma massera mig (a)

Kommer nog inte blogga nå mer ikväll, för jag orkar inte.
Så hörs i morgon, puss♥


bild från balen - joel,towe,robin & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0