uppdaterarn har jag hört

Ne men jag orkar faktiskt inte blogga, hehe.
Men idag efter skolan tog jag bussen upp på stan för min väska var så grymt tung så jag dog typ..
När jag kom upp på stan gick jag till hm och träffade ida.
Senare gick vi runt lite mer på stan och jag köpte även en present till min älskling som fyller 18 om typ 8 dagar!
Åh, till och med jag längtar ju fan!
När jag hade köpt presenten gick jag och ida till bussen och åkte till gustavsvik och solade och istället för att gymma idag simmade vi i mortions badet. Jävlar, det var jobbigt ju.
Simmade faktiskt 12 längder - 600meter.
Efter det duschade, baste vi och blev hämtade av pappa.
Skjutsade hem ida och sen jag kom hem har jag bara packat eftersom jag ska till tobbe imorgon.
Men nu sitter jag i min käre brors säng och kollar på kungarna av tylösand eftersom min tv är cp och inte fungerar just för tillfället...
När det är slut ska älskling ringa mig och sen ska jag sova.
Men hörs någon annan dag, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0