17.05

Kom hem för en stund sen och har nyss ätit.
Ska snart stänga av datorn och sätta mig och göra instuderingsfrågorna till provet.
När jag är klar med det ska jag bara ta det lugnt och kanske sola, får se.
Gymmade med ida förut ju, gick jätte bra och känns skönt som bara den nu!
Min helg sa jag ju föresten att jag skulle berätta om också.
I torsdags var ju jag och ida och kollade på nattinnebandyn.
Tjejerna i min klass spelade bara 20min så det var tråkigt, men annars var det lixom kul att vara där.
Vid 10 i 12 ringde vi arne som kom och hämtade mig och ida vid kvart över 12.
När vi kom hem gjorde vi varsin skål med gröt och mackor med prickekorv på.
Sen tog vi bort sminket, borstade tänderna och gick och la oss.
I fredags skulle ida egentligen till skolan men hon mådde inte 100 bra så hon stannade hemma.
Vaknade 10 i 2 och sen gick vi upp och åt frukost.
Satt vi varsin dator i sängen sen också tills vi fick idén att åka in till stan och fika.
Vi åkte med 5 bussen in till stan och gick och satte oss på ett fik inne på träffpunkt.
När vi blev klara där gick vi runt en liten stund på stan och sen till sf för att köpa biljetter till mig och tobbe som skulle på bio.
Vid 20 i 8 gick idas buss hem så jag gick till resecentrums vänteasal och väntade på att tobbe skulle komma.
Vid 12 över 8 kom tåget in och vi gick till sf och köpte popcorn och dricka.
Vid 9 började filmen, i rymden finns inga känslor.
När den var slut kom mamma, pappa och svedberg och hämtade oss.
Åkte hem och kollade på tv och nån gång vid 1.
I lördags vaknade vi vid halv 12.
Gick upp och gräddade bröd, och kolla på tv.
Sen tog vi det mest lugnt men senare åkte vi, mamma och pappa och hyrde film.
När vi kom hem kollade vi på film och åt godis, skit mysigt!
Vet inte riktigt när vi somnade men var nog runt 1.
I söndags gick vi upp halv 11, gräddade bröd och kollade på tv igen.
Slappade mest hela söndagen för älskling skulle hem halv 5 :(
När vi lämnat honom vid bussen åkte jag ju till ida som sagt.
Var hos ida till 9, bakade, drack te och åt kinamat.
När jag kom hem fixade jag lite och sen la jag mig i sängen och pratade med älskling.
Och det är typ så min helg har sett ut.
Nu ska jag plugga och sen ut och övningsköra med pappa, hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0