lördag

Är hos älskling!
Sitter och väntar på att min bebis ska bli klar i garaget, för han ville bara fixa nått med sin bil.
Så jag är snäll och gör honom sällskap.
Igår slutade jag 2 istället för 20 över.
Jag och felicia gick till tåget som gick 14.30.
Felicia gick av i frövi och jag fortsatte till kopparberg.
Jag och älskling gick till gymmet så han kunde gymma, och när han var klar gick vi och åt pizza.
Gick sen till älsklingens morfar och bad han skjutsa hem oss.
När vi kom hem fixade vi lite och senare kom ralle och några mer.
Var med dom till typ 12. Vet inte riktigt när jag och älskling gick och la oss,
men jag var riktigt trött kan jag ju säga!
Vaknade vid 11 i morse och gick upp och åt frukost.
Satt och kollade på tv ett tag och sen gick vi ut hit.
Idag vet jag inte vad som händer, men den som lever får se.
Bloggar nog när jag kommer hem i morgon, hörs!♥
bilden är tagen på tåget igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0