min helg

Min helg har varit bra som vanligt med älskling!
I fredags när jag och pappa hämta tobbe vid stationen stanna vi påvägen hem och köpte med mat.
När vi kom hem åt vi och kollade på idol.
När idol var slut gick jag och älskling upp och kollade på tv.
Somnade ganska tidigt, typ 11 eller halv 12.

På lördagen gick vi upp vid halv 12.
Åt frukost och sen började jag göra mig i ordning.
När jag blev klar skjutsa pappa in oss till stan.
Gick inte så jätte länge eftersom jag hade rätt ont i tån.
Tog bussen hem vid kvart över 4.
När vi kom hem kolla vi på tv en stund tills mats&lotta kom.
Så vi åt med med mamma, pappa, mats och lotta.
Kollade på baksmällan, och när den tog slut kolla vi lite på wallander.
Somnade runt 1 tror jag.

I morse vaknade vi halv 11 och jag gick direkt upp och gjorde mig i ordning,
fick skynda oss att äta en macka var och sen åkte vi, mamma och pappa till marieberg.
Gick där ett bra tag men köpte inget.
Åkte hem vid halv 3.
Vid halv 5 åkte älskling hem och det är alltid lika jobbigt.
Men som tur är kommer han på tisdag!
Jag åkte till ida en stund men var tvungen att åka och städa hos mormor sen som jag glömt.
Blev hämtad av pappa och nu har jag nyss duscha, ätit varma mackor och kollat på ensam mamma söker.
Nu ska jag nog gå och fixa lite på mitt rum och sen göra mig en kopp te.
Bloggar innan jag ska sova, hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0