onsdag

Har sjukt ont i huvet och är skit trött.
Just nu ligger jag under min stora vid filt och ska snart dra mig upp för att fixa lite te.
Idag började jag 8 som vanligt.
Gick upp halv 7 och fixade bara håret, för hade hantverk första lektionen.
Jag och bea sminkade varandra då.
Gick faktiskt bra, hade aldrig provat det men blev nöjd. Och bea du var skit duktig!
Efter hantverken hade vi lunch, naturkunskap och sen svenska.
På svenskan redovisade jag och vickiiis och några fler.
Gick ganska så bra, fick VG faktiskt (a)
Efter svenskan blev jag hämtad av mamma, åkte hem och fikade och lite senare fixade mamma mat.
Pannkakor, så jävla gott!
Har legat i soffan sen efter maten, så jävla gött.
Har inget att plugga så det är jätte skönt (y)
Men bloggar sen igen, hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0