te&glass

Ligger i soffan och kollar på tv med mamma.
Ska snart göra mig en kopp te och äta ben&jerry's!

Idag slutade jag 12.35 och gick till stan direkt med jannika och karin.
Jannika skulle byta några byxor på gina så följde med henne dit, då hittade jag t-shirten som jag velat ha länge.
Köpte den och sen skulle dom gå till resecentrum, så jag gick runt och kollade lite och köpte mig äntligen mina älskade kilklack skor, åhhhh me love!
Så dagens inköpt blev:
- ett par kilklack skor
- gina t-shirten
- en liten gullig present till ida<3
När klocka var 3 ungefär kom ida, elin och towe.
Men towe skulle till bussen direkt så jag, ida och elin gick till la baguette och åt.
Satt där ett bra tag och pratade och hade det mysigt.
När vi var klara där gick vi runt och kollade lite till klocka typ var 4.
Då gick ida och mötte vera, elin gick hem och jag gick till polishuset och blev hämtad av min käre bror.
Åkte hem och fixade med våra nya hemtelefoner och så.
Och nu har jag precis duschat och ska bara ta det lugnt nu.
Är skit nervös inför imorgon, 10.45 ska jag vara hos läkargruppen för operation...hjälp!?
Men jag berättar hur det gick i morgon, och i morgon kommer också min efterlängtde älskling hit!
Så i morgon kommer jag inte blogga så mycket, men hörs nog senare!♥


äntligen mina!

Sa ju föresten att jag skulle lägga ut bilden på det jag köpte förra veckan,
men jag orkar verkligen inte.
Så tänkte skriva det istället.
- paraply
- skitsöt mugg
- svart hansduk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0