the hills

Kollar på the hills och äter en hallon glass(y)

Idag i skolan var det först hantverk med victoria.
vi skulle göra en shampoonering på varandra eller en dock.
Jag blev shampoonerad av matilda och sen stylad.
Jag fick bestämma vad jag ville ha så matilda plattade mitt hår och sen lockade hon, med en trippeltång.
Vart faktist väldigt fint.
Efter hantverkslektionen var det lunch, men åt typ inget. Tyckte inte om det.
Vi gick tillbaka till skolan och satte oss vid datorn ett tag tills gabriella kom.
Hade naturkunskap till klockan 1 sen slutade halva klassen, alltså jag och massa mer för vi redovisade igår.
Dom andra som inte gjorde det igår fick göra det idag.
Så vid 1 kom pappa och hämtade mig och skjutsade hem mig.
När jag kom hem typ 20 över 1 satte jag mig och kollade på tv och tog en glass.
Är skit hungrig för det var ingen god mat i skolan idag :/
Så har knappt ätit nått sen i morse. Men snart kommer mamma hem och då ska hon göra pannkakor. Mums!
Efter maten ska jag nog bara ta det lugnt, dricka te och umgås lite med min käre mor. Gulligt va? :)
Men snart kommer bilder på det jag inhandlade igår, hörs snart!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0