helgen!

Glömde berätta om helgen.
Men det är ändå inte så mycket att skriva om men iallafall.
I fredags direkt efter skolan tog jag tåget tillsammans med felicia.
Felicia gick av i frövi och jag fortsatte till kopparberg.
Blev hämtad vid stationen av älskling och hans mamma.
Åkte hem till honom och kollade på idol och så.
Jag var verkligen skit trött och somnade nån gång efter 10, haha.
I lörsdags gick vi upp vi typ halv 11.
Åt frukost och sen började jag göra mig i ordning.
Vid halv 1 åkte vi till lindesberg.
Var där och kollade på dragrace typ, men det regna och var kallt så inte så värst kul.
Åkte hem från linde typ halv 5.
När vi kom hem till älskling, skulle han fixa nått med sin bil så jag kollade på tv med hans mamma.
När han var klar satt vi kvar ett tag och kollade på dansfeber och sen gick vi ner och kollade på tv och mös.
I söndags vaknade vid vid halv 11 igen.
Låg kvar ett bra tag med tv;n på.
Sen gick vi upp och åt frukost, men när vi blev klara gick vi ner och jag började göra mig i ordning.
När jag blev klar satt jag och älskling på en film och mös så mycket vi hann innan jag skulle hem.
Åkte med 15.03 tåget till örebro där mamma hämntade mig och vi åkte vidare till malin min kusik som fyllde 23år i lördags, grattis bästa malin!<3
Kom hem nån gång efter 6 igår och då duscha jag direkt och kollade på ensam mamma söker klockan 8.
Efter det kolla jag på valvakan en stund, hahah det var sämst..!
Gick upp och la mig i sängen och pratade med älskling klockan halv 11 typ.
När vi hade lagt på somnade jag som en stock.
Det är väl typ så min helg har sett ut.
Men bloggar senare igen, måste plugga nu!♥
pluggis -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0