varit upptagen

Har faktiskt inte haft tid till att blogga idag.
För efter jag hade varit hos tandlärkarn gick jag till mormor och städade.
Köpte med en kyckling sallad från saladinn påvägen dit.
Åt och städade, vid 1 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till marieberg.
Köpte lite saker, som vanligt.
Men ni får bilder på det  på söndag för åker direkt till kopparberg imorgon efter skolan och nu orkar jag inte ta bilder.
När jag kom hem plockade jag undan lite på rummet, packade även till i morgon.
Vid 4 lagade jag mat åt mig, pappa och rikard för mamma skulle på föräldramöte, tacos blev det(y)
Åt och sen åkte jag och hämtade ida.
Åkte hem till snuttan och var där och tog det lugnt, pratade och hade det mys. Like always!♥
Älskar min ida super-duper-mega-mycket!!
Drog därifrån vid 21.00. När jag kom hem duschade jag och rakade benen.
Nu sitter jag i sängen och kollar på tv och ska snart fila naglarna.
Så det här blir sista inlägget, hörs på söndag om inte tidigare!♥


teee :*

Kommentarer
Postat av: ida

och hon älskar sin emma ännu mer!!

2010-09-03 @ 13:25:41
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0