bajs

Kom hem för en liten stund sen från andersson, var bara där för pappa skulle lämna nått.
Jag övningskörde, och det gick kanon!
Nu ska jag sätta mig och plugga som vanligt, har fan inget liv.
Måste plugga hela tiden :(
Är också väldigt deppig, vet inte varför, är trött, saknar älskling, saknar ida, är sjuk och vill inte gå till skolan i morgon.
Haha, klagarn jag vet.
Bloggar senare igen, puss!♥


jag vill också på tal om paprika utomlands!
haha det där på tal om paprika har ida lärt mig faktiskt :*


Kommentarer
Postat av: ida

saknar dig också habibi :*

och på tal om paprika, vi måste ta en b&j chokolate fudge brownie kväll med bb snart igen raring! :D

2011-04-04 @ 18:25:50
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0