dag 04

Dag 04 - en pinsam sak jag varit med om

Okej, den här var svår. Självklart har jag gjort många pinsamma saker men inget jag kan komma på precis nu.
Eller jo, det var inte alls länge sen det hände.
Jag och ida stod och provade kläder på bikbok, och idas klasskompisar bella och emelie stod utanför.
Ida och jag gick emellan och visade allt vi provade hela tiden.
Sedan skulle jag visa vad jag hade köpte på hm precis innan jag träffade dom.
Jag öppnade skynket på idas provhytt och hade huvudet ner i kassen där min ny inhandlade tröja låg..
Jag höll upp skynket väldigt länge och pratade med ida...som inte längre var där, det var någon annan.
Jag höll seriöst på att dö, men som tur var hade inte människan där innen bytt om än.

Har gjort mycket pinsamma saker, precis som alla andra men här var en av dom sakerna!


här kommer iallafall en gammal bild på mig & min prinsessa♥

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha riktigt kul var det :D synd bara jag inte var det och såg det(a) hörde bara era skratt och skrik till andra änden av butiken! haha<3

2011-04-04 @ 18:14:04
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0