dag 08

Dag 08 - mina syskon

Jag har ett syskon och det är min bror Rikard som fyller 21 i sommar!
Vi har jätte bra kontakt och jag kan prata om mycket med min bror.
Känns så himla skönt!
När vi var små så var vi väldigt mycket med varandra.
När vi blev lite äldre bråkade vi väldigt ofta och det var en katastrof när vi var i samma rum. hhaha
Nu bråkar vi inte alls längre, istället pratar vi om mycket och hjälper varandra!
När rikard vad liten började han att köra cross och har gjort det tills han var 19-20år.
Vi har därför varit borta väldigt mycket på helgerna förut, på tävlingar och träningsläger och så.
Nu kör han inte cross längre. Han jobbar och sliter som alla andra människor hehe.
Han är världens bästa bror och jag älskar honom!♥
rikard&jag när vi var små♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0