helt död

Blev inte att åka till älskling idag, han hade så mycket att göra tydligen.
Men det kanske bara var bra, eftersom jag har sjuuuukt mycket att plugga.
Har precis gjort klart nagel frågorna och allt, har hållt på med dom sen jag kom hem.
Nu ska jag bara plugga lite på dom och sen ska jag nog skriva klart mig rapport.
Om jag orkar och hinner.
Efter det om jag nu gör det, så tycker jag själv att jag förtjänar att lägga mig och sova en stund i solariet.
Hoppas jag hinner det bara, innan bb.
Dagen idag gick väldigt fort, hade hantverk och då höll vi på med rengöring och så.
Min söta lärare gjorde en skön rengöring med massage och så på mig, och sen sminkade bästa sara mig!
Jag lovar hon är grym, kommer bilder på den sen kanske.
Sedan var det lunch men jag och sara satt kvar i skolan och gjorde nagel frågorna.
Hade natur och så skulle vi haft svenska också men vi fick gå hem.
Ungefär så har min dag sätt ut idag, blog u later♥
sminkningen syns inte så bra på bilden,
men kommer bättre bilder!

Kommentarer
Postat av: ida

fin är du raring :*

2011-04-06 @ 19:12:32
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: sara

duu är bäst nuttinuttan!! så fin:*

2011-04-06 @ 22:17:39
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0