Hey baby, I think I wanna marry you

Är helt död och var det när jag kom hem igår, så orkade inte blogga en gång till.
Nu sitter jag och pluggar som vanligt, har så sjukt mycket just nu.
Blir stressad och vet fan inte vart jag ska ta vägen!
Ska iallafall plugga ett tag till, sedan ska jag bara ta det lugnt.
Duschade förut när jag kom hem, var fan det skönaste jag gjort idag!
I morgon slutar jag 15.10 och tar då tåget till älskling.
Åker tidigt till skolan från min underbara och bloggar igen på torsdag.
Tänkte lägga upp lite bilder på det jag köpte igår, men ni får vänta ett tag till.
Bloggar kanske innan jag däckar i soffan, puss!♥
nu sitter jag också och äter finn crisp och dricker te♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0