jag orkar faktiskt inte mer...min hjärna sprängs!

Har pluggat en massa och det går verkligen inte in. Skit jobbigt!
Har också solat lite och nyss duschat.
Nu sitter jag återigen vid köksbordet och pluggar och dricker te.
Ska plugga en jätte liten stund sen för ska ju kolla bb 22.00.
Efter det ska jag väl prata med älskling, sen sooova!
I morgon slutar jag ju 10.55 som vanligt. Skönt vill ja lova!
Sitter kvar i skolan och pluggar, ska försöka skriva klart rapporten.
Sen klockan 3 ska jag iväg och fixa lite grejor.
Åker med mamma hem och när jag kommer hem blir jag sittandes vid köksbordet igen och plugga.
Kommer kanske inte blogga nå, men det är sånt som märks!
Hörs, puss!♥
fett sexig bild på mig och anna i skolan i måndags, pusss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är för sexiga;)<3 Puss

2011-04-06 @ 23:34:26
URL: http://nattstad.se/lifeofAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0