kalas & påskafton

Dålig uppdatering, men har inte haft tid eller lust.
Den här veckan började med att jag, ida, towe, felica och elin var i idas sommarstuga från måndag-tisdag.
Vi grillade, spelade spel och hade det mysigt.

På tisdagen åkte jag till älskling för han var sjuk, feber och grejer. Stackars liten!
Har varit hos honom till fredag.
Han följde med mig hem då och igår åkte han klockan 7 på morgonen till elmia med några klasskompisar.
Här hemma var det kalas och påskfirande, pappa fyllde 52år igår, grattis världens bästa pappa!

Hela släkten var här och vi åt påskmat, kastade pil och massa annat.
Senare satt jag, rikard, terese, malin och alex ute och pratade och hade det mysigt.
Klockan 11 tog, rikard, terese, malin och alex en taxi in till stan för fortsatt festande.
Mamma och jag kolla film en stund och vid 1 gick vi och la oss.

Vid 2 inatt ringde älskling, och jag gick ner och öppnade åt honom.
Ikväll ska jag och älskling på bio, det blir att se scream 4.
Bloggar nog i morgon när älskling åkte hem :(♥


fick också rebook easytone av mamma och pappa igår, tack mina bästa!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0