kina mat med mina pälor!♥♥♥

Drog till skolan halv 10 och fick reda på nagel provet som jag gjorde i fredags.
Hade inte förväntat mig ett sånt betyg, trodde jag skulle få g/vg typ.
Men fick mvg+, så super nöjd!
Vid 3 gick vi till pg-awards, var rätt kul men tråkigt att det inte ens var i 1,5 timme som det skulle.
När det var slut gick jag, victoria och sara till kina restaurangen och käka.
Sjukt gott, men herregud..dog ju efter!
Vi var där i typ 2 timmar om inte mer, minns inte.
Sen gikc jag till min bror och hämtade min väska, var där en jätte liten stund och sen kom pappi.
Kom hem för en stund sen och nu är mysdressen på och dax för soffläge!
Bloggar senare, puss!♥


myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0