sjukling

Sitter hemma och har nyss duschat, känner mig inte speciellt frisk.
Idag åkte jag till skolan iallafall även fast jag mådde dåååligt.
Vi hade hantverks prov och jag arbetade på vickevire, gick jätte bra för bådas del.
Fick MVG så kan väl inte bli nöjdare än så, fick också redan på mitt prov jag gjorde om huden i onsdags.
Jag fick VG+ på det, och det var en halv poäng ifrån MVG..så det  var lite surt. Hade 21,5/27.
Efter provet sket jag i engelskan och åkte hem till min älskade farmor som jag saknat.
Hon bjöd på mat och vi hade det mysigt!
Åkte med mamma hem och nu väntar jag på att älskling ska komma, så jag kan smitta ner honom lite också..
ne jag vad dum jag är!
Hörs senare igen, puss!♥


kollade på massa gamla bilder hos farmor,
hittade denna goding på bild..våran hund zero någon jul♥

Kommentarer
Postat av: sara

Krya på dig min fina prinsessa<3

2011-04-01 @ 22:58:28
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0