tisdag

Sitter på arl lektionen och har ingenting alls att göra.
Har gjort klart allt så sitter och steker med vicky och malin, medans sara ligger på stolen och dör lite.
Snart har vi idrott och ska vara på styrketräna på "träna lätt".
Efter idrotten går jag upp på stan och möter ida, äter och sen drar vi och dansar.
Vet fan inte hur jag ska orka eftersom jag är helt död!
Men det går nog, när jag kommer hem bloggar jag nog inte, kommer hem vid 8.
Då ska jag duscha, äta och bara ta det lugnt. Bloggar nog i morgon iallafall, puss!♥
inatt åker föresten våran lilla anna till gran canaria,
jag vill också!:(
kommer sakna dig pluttisen, men du får ha det så bra!<3 loveeee yah!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh plutten vad du är gullig!

Kommer sakna er som fan!<3

Love to you!

2011-04-12 @ 15:08:45
URL: http://nattstad.se/lifeofAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0