ut och gå med bv♥♥♥

Inte bloggat på ett tag igen, men har inte orkat.
Har iallafall inte hänt så mycket, idag började 09.30 och slutade 10.55. Skönt kan ja lova!
Gick direkt till morfar och städade åt honom, när jag var klar där gick jag vidare och städade hos min bror.
Var kvar hos honom ett tag och tog 5 bussen hem.
När jag kom hem plockade jag ut diskmaskinen, tog ur tvätten och nu tvättas det kläder för fulla muggar!
Ska snart ut och gå med ida, sen måste jag dusha och fixa till i morgon.
Börjar 09.30 i morgon också, så ska vi bara gå igenom provet ti hade i fredags och sen får vi göra oss i ordning,
inför PG-awards!
Ska dit 3 till halv 5. Går ut och äter med victoria min pärla sen blir det hem och bara ta det lugnt.
Men bloggar kanske mer ikväll, puss!♥


haha, bruna och fina i vintras när vi var ute och gick :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0